sobota, 29 września 2012

Fakty o mnie :*

Hmmm..... Tak sobie pomyślałam że skoro prowadze tego bloga i wgl to może się tak troche "opisze" xd
A więc fakty o mnie! ^^
1.Boi się kasztanów xD (bo wydaje mi się że w nocy wyjdą z nich jakieś robaczki i mnie "zaatakują" ;D)
2.Kocha zwięrzęta a szczególnie: koty, szczeniaczki i konie <3
3.Lubi nosić kolorowe spodnie (LOUIS! *.*)
4.Mieszka w Warszawie (urodziła się też w niej)
5.Ma blond kręcone włosy
6.Jest gruba ;3 :P
7.Jest brzydka :D
8.Kocha Tymbarka (każde smaki)
9.Ma dwa pieski <3
10.Najbardziej lubi J.Angielski :)
11.Chce zamieszkać w Londynie
12.Jej wymarzone wakacje to miesiąc w Londynie (i żeby oczywiście spotkac 1D ;P)
13.Jej ulubione kolory to: różowy, niebieski, czerwony i fioletowy
14.Kocha 1D i Justina Biebera
15.Jej ulubionymi piosenkami są: "One Thing" "As long as you love me" "Boyfriend" "More than this" i "I want"
To na tyle jest tego jeszcze dużo ale mi się nie chce ;P

3 komentarze: