sobota, 29 września 2012

Imagiin ;)

Imagin o Louis'ie ;*
Znacie się od dzieciństwa. Jesteście najlepszymi przyjaciółmi. Nagle Ty zaczynasz czuć "coś więcej"
-Idziemy nad rzekę?
-Nie Lou, nie mam nastroju...
-Oj no chodź proszę! - mówiąc to chłopak spojrzał Ci głęboko w oczy i dotknął Twoich dłoni. Poczułaś motylki w brzuchu
Nie odzywając się pojechałaś z pasiastym nad rzekę. Po długim kąpaniu się w wodzie usiedliście na ręczniku. Położyłaś się na brzuchu gdy nagle poczułaś że Twój przyjaciel bawi się twoimi lokami.
-Jesteś niesamowicie piękna, wiesz?
-Co? - nie wierzyłaś że Ci to powiedział
Chłopak usiadł i gestem pokazał abyś Ty też usiadła. Zachodziło słońce.
-(T.I) kocham Cię, odkąd tylko się znamy czułem do Ciebie coś więcej niz przyjaźń
-Ja... Ja też Cię kocham
Louis Cię pocałował. Od tamtego momentu jesteście parą

Mój ;D Dlatego słaby -,-

2 komentarze:

  1. No tak słaby ale cie kocham! wiesz? hihi :D idziesz w poniedziałek do szkoły?

    OdpowiedzUsuń